MIN FAMILJ!!

Jag har en liten lillebror som heter Melvin och han är 7½ månad och skrattar hela tiden typ.......
Melvin 2 månader!!

Sen har jag en till lillebror som heter David och är 6 år och rätt jobbig..........
Men han kan vara ganska rolig ibland men han är fortfarande jobbig.....
David 5 år!!


Sen har jag en mamma som heter Linda och är 32 år,hon är snäll och säger ja mer än pappa....
hon älskar barn och djur mer än allt annat,a pappa såklart också men annars mest barn och djur.
Mamma 30 år!!

Sen har jag en pappa som heter Per och är 37 år och han är också väldigt snäll och älskar sport särskilt fotboll.....
han följer med på alla matcher jag spelar och tycker det är jättekul,fast det tycker mamma också men pappa är mest fotbolls intreserad och mamma är mest handbolls intreserad och som tur är spelar jag både och.......
Pappa 35 år!!

 

                                               SLUT OM MIN FAMILJ!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0